Karlota

Ein Zwerg in den Niederlanden

Dieser Deutsche bat mich, ihn in Deutschland zu besuchen. Dann werde ich mehr über Deutschland erfahren. Ich sagte OK. Und dann bin ich nach Holland geflogen. Haha.

Um nach Deutschland zu fliegen, brauche ich ein Visum. Und um ein Visum zu bekommen, muss ich nach Manila reisen. Und ich möchte nicht noch einmal so viel Geld für einen Kerl ausgeben. Im Gegensatz zu einigen Filipinas zahle ich gerne für meine eigene Scheiße.

Zu diesem Zeitpunkt akzeptiert das Konsulat der Niederlande in Cebu die Beantragung eines Visums. Und Amsterdam liegt näher an dem Ort, an dem meine Schwester in Belgien lebt. Falls dieser Deutsche mich nicht auf halbem Weg trifft und nach Niederlande reist.

Niederlande ist schön. Und die meisten Leute schienen doppelt so groß wie ich zu sein.

*********************

This German asked me to visit him in Germany. Then I will learn more about Germany. I said OK. And then I flew to Holland. Haha.

I need a visa to fly to Germany. And to get a visa, I have to travel to Manila. And I don’t want to spend that much money on a guy again. Unlike some Filipinas, I like to pay for my own shit.

At this point the consulate of the Netherlands in Cebu accepts the application for a visa. And Amsterdam is closer to where my sister lives in Belgium. If this German doesn’t meet me halfway and travel to the Netherlands.

Netherlands is beautiful. And most people seemed to be twice my height.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.